Sunday, 19 June 2011

ohh nak buat!!

teringat mse kt hostel dulu kwn tnye mcm mane nak bg kulit nmpk mulus gebu gituu..
aku pon pernah terbce kt majalah yg susu tepung leh dijadikan sebagai masker..just gtaw dye la..aku xpenah pon cube..hehe..hari tu aku dpt msg berbunyi begini..

aza!!!...
kite pkai mask gune susu yg aza ajar tu..
dannnnnnnnnnnnnnn
ia membawa kesan yg sangat best...kulit kita jd lembut ngan bersih la..kita ada masalah gatal idung skang and kulit bwah hidung luka dan jd keras tau..pastu dia bertukar warna kehitaman..tp bila bila ltak susu kat situ kulit kita jdi lembut balik..ngan xitam lg,,,best2..
tengkiu aza....
leh amalkan selalu ..kulit jdi sngat bersih...dan lembut..
yeahhh

[ hahh copy paste abes ayat dye ni!! ]

wow,berkesan ek petua tu..
sgt la rugi aku xamalkan nye..haha
rugi jela kau beli mjlh tiap2 bln aza oi..=p
fine!!aku kne try gak la ni..
oke start tomorrow !!
 ^_^

oke jom sume spe nak try ni petua nye...


Bancuh sesudu susu tepung dengan sedikit air. Tepek pada keseluruhan muka setiap malam. Setelah kering, bilas dengan air suam. Amalkan setiap hari..Dpt hilangkan jerawat dan mencerahkan kulit..

 - insyaAllah -



No comments:

Post a Comment