Saturday, 24 March 2012

Mengapa wanita menangis?

Tuhan, mengapa wanita begitu mudah menangis?” 



Tuhan berkata : 

"Aku memberinya air mata untuk dititiskan dan ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia perlukan." 


Air mata dgn wanita mmg tak bole berpisah. Sakit, sedih dan kadang2 time gembira pun seorang wanita boleh mengalirkan air mata. Terlebih gembira pon keluar air mate kan? Menangis sebagai tanda melepaskan perasaan sebenarnya. Tak kan nak menangis xde sebab lak kan.. Kadang2 ade sesetengah wanita ni , suka berdiam diri, jadi air mata lah jadi penemannya. Maybe rase lega la lepas nangis. So kesedihan tu xpayah nak tunjuk kat org lain..Lepas menangis mesti rasa mood kembali meningkat. Betul kan? sebab, lepas menangis, tahap stress akan menurun taw..Sebab itulah kadang-kadang wanita melepaskan perasaannya dengan menangis. Akhirnya kusut yang ada, pun hilang..;)
tulah antara keistimewaan air mata.



2 comments:

  1. salam..hey nice blog! follow mine ^_^

    http://penhijaupenpink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. singgah cny :) mri singgh blog sye. der benda yg mnrik tuk di kongsi http://adorafiq.blogspot.com

    ReplyDelete